Translate

18 Temmuz 2013 Perşembe

İNDİRİMMMMMM

Heyyyyyyyy, alışveriş zamanı.Önce alışveriş sonra fiş tabi ki ......


Her yerde indirim var. Mudo,Mango,Zara aklınıza gelecek heryerde.Ben bugün Mudodan birşeyler aldım ve Mudo kartınız varsa %50 indirimden faydalanabiliyorsunuz. Mango'da da durumlar hiç fena sayılmaz. Güzel parçalar var ve gerçekten indirimler hoş.Ben kazak bile buldum ve aldım.25 TL'ye kazaklar vardı. EEEE bu yazın birde kışı var diyerekten hop aldımm.

Kozzy avm'yi tavsiye ederim, Mango'dan alışveriş yapmak için hem boş hemde rahat. Güzel güzel geziliyor. Ben haftaiçi öğle arasında kaçtım güzeldi.Ürünler daha taze taze duruyorlar.Öyle indirimdeki gibi herşey yerlerde değil. Gerçi bu kötü görüntüyü yaratan biz kadınlar, çalışanlar ne yapsın.Neyse herkese güzel alışverişler.Bol indirimli günler..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder