Translate

18 Haziran 2019 Salı

HAMİLELİK

Merhaba,

Şu an 19 haftalık hamileyim. İlk 3 ay boyunca hassasiyetlerim oldu. Özellikle 9 ve 10. haftalar tam kabustu. Yemek yemedim. Soğan kıyma vs gibi şeylerin kokusuna dayanamadım.Hatta buzdolabının kapısını bile açamıyordum.Neyse ki; 2 hafta sonra biraz daha normale döndüm ama bu süreçte 2 kilo verdim.

Bu ilk 3 ay boyunca korbanhidrat aşerdim ve mideme en iyi gelen şeyler hamur işleri oldu. Ben 5. aya gelmeden daha 3,5 kilo almıştım bu hamur işi yüzünden. Çünkü dr'lar normalde ilk 3 ay kilo alınmamsını söylüyorlar ama bende öyle olmadı. 53 kilo ile hamile kaldım. Şu anda 57,5 58 kg arasıyım.Ama şu ayda daha normale döndüm. Açlık krizleri yaşamıyorum. Az ve sağlıklı şeyler artık iyi geliyor. Bol bol zeytinyağlı ve fresh salatalar yiyebiliyorum. Akşam 5 gibi açlık krizleri yaşıyordum ve devamlı ev poğaçısı yemek istiyordum. Ama artık kendime dur diyebiliyorum.Yoksa poğaçalar çok güzel 😉

Bu 19 hafta ile beraber değişen bir hamile göbeğim oldu ve geçtiğimiz hafta sonu dolabıma yeni hamile kotu ve birde hamile pantolonu eklemek durumunda kaldım. Eski kotlarım bellerinden dolayı olmuyor.Yüksek belli oldukları için çok rahatsız ediyorlardı. Hamile pantolonunu yine kendi bedenimde tercih ettim. 36 beden aldım. Açık renk bir mavi kot aldım. Bel lastikleri çok genişlediği için bacaklardan da aşırı şişmeyeceğimi umuyorum. Artık kışa doğru bir tane daha koyu renkli bir kot daha alırım. Kıyafetlere çok fazla yatırım yapmayı düşünmüyorum sonuçta geçici bir süreç. Ben Decatlon'dan aldım ürünleri.Elbiselerim hala çok rahat olduğu için onları da bu mevsimde rahatça kullanabiliyorum.

Kilo kontrolüne dikkat etmeye çalışıyorum. En fazla 65 kg ile tamamlamayı hedefledim.Umarım bir aksilik olmaz.Çok fazla kilo ileride çok fazla sorunu getiriyor çünkü. Yaş ilerledikçe kilo vermekte insan zorlanıyor ve ipin ucu kaçınca da kaçıyor. Zaten hamur işi ve tatlının ne anneye nede bebeğe hiç bir faydası yok.Ama işte hormonlar ve o güzel tatları yok mu ? 😑

Şimdilik aklıma gelenler ve yazacaklarım bu kadar. İlerleyen günlerde görüşmek üzere......


Sevgiler.💗💗💗

15 Mart 2019 Cuma

Saç dökülmesinin çözümü bulundu!!!!!!!!

Merhaba,

Saçlarımın dökülmesine çare buldum. Umarım bu çözüm bunu okuyan herkese yardımcı olur.

Çok ucuz ve ulaşabilir olması bu işi çok kolay kılacak:) Basit bir çözümü var.

İşte görseli aşağıda.Ben N11 sitesinden aldım. Buralarda da kampanya oluyor.Diğer kozmetik satan markalarda da oluyor.Aktarlarda satıyor bu tip şampuanları.

Benim kullandığım markanın görseli aşağıda. Gerçekten hem duş esnasında hemde sonrasında gözle görülür acayip farklar oluştu.Şiddetle tavsiye ederim.


Lady Diana

Merhaba,

Bu Cuma stil konuğumuz Lady Diana,



Bayıldığım kadın.... Yarım kalmış bir hayat ve çok cesur bir kadın. 35 yaşında ölmüş olması inanılır gibi değil. Çok farklı çok dinamik ve çok popüler bir güzel kadın.

Stili, bir harika. Ne giyse yakışıyor. O kısa saç kesimi,rengi her şeyi ile bir bütün. Bu stil sahibi olmak işinin para, pul,boy ve pos ile alakalı olmadığı bir gerçek. Hava denen bir gerçek var ve sayılı insanlarda var.

Marka giymekte bunun gibi bir şey. Mark giyinen bir insanın üzerinde duran bir bluzun Salı pazarından alınmış bir bluzdan bile daha kötü ve avam durduğu gerçekleri sayısız.

Evet gelelim Lady Diana'nın güzel stil görüntülerine,






7 Eylül 2018 Cuma

Marmaris Söğüt

Merhaba,

En son zamanlarda gidip gördüğüm ve yediğim içtiğim konakladığım en güzel yer Söğütten bahsetmek istiyorum.🔼

🔽Söğüt Marmaris'ten 1,5 saat uzaklıkta bir köy. Bakir bir köy. Yollar tek yön ve dolambaçlı olduğu için süre uzuyor.Yollarda dikkatli olmak gerekir. Özellikle akşamları hiç aydınlatma yok.
Yolar da bol bol keçiler karşınıza çıkar. Onlara selam ederek geçersiniz.Mekan nede olsa onların sayılır.Bizler misafiriz.

🔽Söğüt'e Ağustos sonu Eylül başı gittik. Deniz Yıldızı Pansiyonda kaldık. Pansiyon bir aile işletmesi. Sahibi Feridun Bey. Bayıldık pansiyona. Biz günlük 200 TL'ye günlük kahvaltı dahil konakladık.


🔽Burada ki pansiyonların hemen hemen hepsi sanırım zaten toplasak 15 Pansiyon ancak vardır hadi diyelim 20. Hepsinde ortalama 7-8 oda var gibi gözüküyor, bu pansiyonlar akşamları restauranta dönüşüyor.

🔽Başka bir yerde konaklıyorsanız ve başka bir pansiyonda akşam yemeği yiyecekseniz yer ayırtmanızı tavsiye ederiz. Kalabalık zamanlarda alanlar geniş olmadığı için önceden haber vermek gerekiyor. Biz bile akşamları pansiyona bugün şu saatte yemeğe geleceğiz diye bilgi veriyorduk.

🔽Denizi, her şeyi muhteşem. Kaldığımız süre boyunca yakın yerlerin hepsini gördük. Bu arada en önemli bilgilerden birisi kesinlikle araba ile gidilmesi gerekiyor. Haa ben eğer giderim ve oradan da ayrılmam diyorsanız o zaman başka. Belirli saatte servisler kalkıyor, onların saatlerini öğrenip Marmaris merkeze gidebilirsiniz.

🔽Bozburun ve Selimiye Söğüt'e en yakın koylar. Akşamları oralarda hareket var. Dondurmacı, çay bahçesi, hediyelik eşya ve tekne turu satanlar var. Söğütten de tekne turuna binebilirsiniz.. Her sabah saat 10:00 gibi müşterileri almaya başlıyorlar.

🔽Pansiyonların minicik iskeleleri var. Yada önündeki yerlerde şezlongları var. Bizim pansiyonumuz tepede olduğu için (ama denize çok yakın 100 mt ancak), iskelesi yoktu.Bazı beachler ile anlaşma yapmış, sadece yediğimiz içtiğimize para verdik.

🔽Selimiye ve Bozburun da da durum bu şekikde ama orada kişi başı 50 TL harcama sözü veriyorsunuz.

🔽Söğütte böyle bir zorunluluk yok hem daha sakin hemde denizi diğer yerlerle kıyas bile olamaz. Bildiğiniz turkuaz rengi.

🔽Durum Beach favorilerimizdendi. Denizi çok güzel ve fiyatlarda uygundu. 2 kişi çay, gözleme su içecek 30 TL ödedik günlük. Bu arada tahinli gözlemeleri çok lezzetli tavsiye olunur. Duş, soyunma kabini ve tuvalet mevcut.


🔽Söğütte ahtapot çok meşhurmuş. Bizim Feridun Ağabeyimizde çok güzel yemekler yaptığı için biz tüm konaklama boyunca pansiyonumuzda yedik akşam yemeklerimizi. İçkisiz mezeler, balık,kalamar, midye ahtapot ve porsiyonlar çok bol 120 TL ortalama fiyat ödedik. Soğuk mezelerin fiyatları 10 TL. Kalamar tava bol porsiyonlu 35 TL, Ahtapot 45 TL Güveçte midye aşağı yukarı 35 TL olması gerekir.Hizmet kalite her şey çok güzel ve sakindi.
Akşamları araba sesi yerine Eşeklerin koşuşturması yada seslerini duymak gerçekten çok değişik bir tecrübe idi.

Deniz Yıldızı Pansiyon'un ahtapotu ::)

Midyesi muhteşemdi. Bu kadar lezzetli bir şeyi daha önce midye olarak yememiştim.

Pansiyonumuzun balkon manzarısı....

Dilara Endican'ın sahip olduğu ve yeni bir mekan olan Barba Saranda'da kahve içmiştik. Orasıda çok zevkle düşünülmüş ve hayata geçirilmiş bir mekan. Çok sevimli ve her an ünlü birileri ile karşılaşabileceğiniz bir yer.




Marmaris'in çok güzel bir yanıda deniz her yerde şahane. Özellikle yola devam ederken aşağıda kalan deniz gel diye davet ediyor. Arabanızı müsait bir kenara alıp denize girmeye iniyorsunuz. Girmezseniz o güzel denize pişman olursunuz. Sadece tüm bahsettiğim yerlerde deniz ve sahil taşlık. O yüzden terlik ile beazen zorluk çekebilirsiniz. En güzel ve rahatı deniz ayakkabınız yanınızda olsun.

Seneye yine gitmek üzere o güzel yerden ayrıldık. Allah tekrarını nasip eder inşallah....

Sevgiyle.....

22 Şubat 2018 Perşembe

Saç dökülmesine doğal çözüm

Hello,

Saç dökülmesi tam bir kabus. 😐😑Çok şükür yerine yenisi geliyor ama özellikle banyo sonrası tararken ve sonra kurularken çok fazla dökülüyor saçlarım.💔

Bugüne kadar yaptığım hiç bir şey fayda etmedi. Denemelerim oldu ama maske yapmakla çok uğraşamadığım için yani devamı gelmediği için sonuç almakta sıkıntı yaşadım. Pratik çözüm ararken instagram hesaplarının birinde gördüm.

ASPİRİN💓💓💓💓

Evet o güzelliğin adı aspirin idi.💋 Yapımı ve uygulaması çok kolay. Ben sağdan soldan yaptığım araştırmalar sonucu kendimce bir uygulama şekli çıkarttım ortaya. Şöyle ki;

Kullandığınız her hangi bir şampuana markası vs.. hiç farketmez için 10 adet aspirini ezip toz haline getirdikten sonra şampuanınızın içine karıştırın👩👀. Şu an benim banyo sonrası saç dökülmem minimumda.👏 Umarım böyle devam eder. Pratik ve uygulaması çok kolay. Durulamada da sıkıntı çıkmıyor.

Olsen Twist Style

Hello;

Bu ikizlerin tarzlarını çok seviyorum. Bugün sokak sitillerini ele alıyoruz.

Boyları kısa ama ne giyseler yakıştıran kızlar. Deli gibi para kazanıyorlar. Ah şu deli Amerikalılar orada meşhur olabilirsen eğer deli gibi para kazanıyorsun. Her türlü ürüne ait markaları var ve hayal edemeyeceğimiz kadar çok para kazanıyorlar.

Yüzlerini, saç renklerini ve makyajlarını çok beğeniyorum. Ben kendim de minyon bir tip olduğumdan dolayı genelde moda ikonlarından minyon olanları incelemeyi seviyorum. Kıyafetleri nasıl kombinlediklerini yakından görelim😄










22 Ocak 2018 Pazartesi

Karamsar Bir Pazartesi

Merhaba,

Bugün 22.01.2018 Pazartesi. 2018 yazarken hala zorlanıyorum.2017`de kaldım.
2017 nasılsa aynen devam eden bir 2018 senesi var önümüzde. Savaşlar,ölümler her şey aynı ve tüm hızıyla devam ediyor. İnsanlığımızı sorguluyoruz.Sorgulayan kaç kişiyiz onuda bilmiyorum.Herkes kendine göre çok iyi ama o kadar çok kötülük var ki.....Bu kötülükleri kim yapıyor.Kabul İstanbul insanı çok sinirli yapabilir beni de yapıyor ama kötü olmak o kadar kolay değil. Kötü olmak bence çok zor.

Kasvetli yağmurlu bir hava var... Kar yok ama neden yağsın ki ısıttık tüm dünyayı kar bile yağmak istemiyor. Umarım yağar ve kuraklık en azından bu sene olmaz.Durumlar hiç iç acıcı değil.Hayat hep monoton devam ediyor gerçi bu bile iyi bir şey. Sinir olduğumuz insanlarla çalışıyoruz,merhaba demeyen komşularla karşılaşıyoruz.Sinir olduğumuz işleri yapıp iki kuruş paraya çalışıp bir şeyler var etmeye çalışıyoruz.Bu kadar olumsuzluk arasında tek istediğimiz şey sanırım SAĞLIK.

Allah herkese sağlık versin.

Depresif bir günden.