Translate

23 Kasım 2017 Perşembe

KENDALL JENNER STYLE

Merhaba,

Kendall Jenner`ın tipi,vücut yapısı herşeyiyle çok beğendiğim bir kadın ve tarz.

Tarzını çok beğeniyorum özellikle sokak tarzı sade ve hepimizin günlük hayatında yaşam tarzı maddi durumu ne olursa olsun kullandığı parçaları kullanıyor. Tabii ki çok pahalı ve klasik kullandığı parçlarda var ama yerine göre.

Sokak tarzı herkesin edinebileceği parçalar,ve ilham alınacak sade şık hoş parçalar.




Dekorasyon önerileri

Merhaba,

Evinizde ufak dokunuşlar değişimi beraberinde getiriyor. Duvarlardaki tablolar,ufak tefek objeler. Vazo ve çiçekler. Evi ev yapan ve ruhunuzu yansıtacak önerilerden bazı seçtiklerimin fotoğraflarını ekliyorum. Resimler Pinterest`ten alınmıştır.








20 Ekim 2017 Cuma

Kitap Dosyası

Merhaba,

İş değişikliği nedeniyle işe gidiş gelişlerim araba ile değil metro ile olmaya başladı. Bu durumdan oldukça memnunun. Trafik gibi bir canavar ile baş etmek zorunda kalmıyorum artık. Stresten daha uzak kalabiliyor insan.

Uzun süredir sadece tatillerde okuduğum kitaplarıma kavuştum. Metroda işe gidip gelirken, kitap okumak kadar güzel bir şey olamaz.

9 Ayda okuduğum kitap listesini aşağıya bırakıyorum:) Ufak tefek yorumlarda yapacağım.Umarım yardımcı olurum.....

1-Zülfü Livaneli: Huzursuzluk.

Güzel bir kitap, sayfa sayısı 160. Bana göre çok ince bir kitap kısa bir hikaye tadında sanki...Livaneli`nın yazım dilini seviyorum. Hem acı duyuyorsunuz okurken hemde çaresizlik hissi.Tavsiye ederim.İnsanı sorgulatan güzel bir kitap.Işid ve insanlara çektirdikleri insanlık dışı vahşet var içinde.

2-Ayşe Kulin: Tutsak Güneş.

Ayşe Kulin`in okumadığım kitabı yoktur heralde, buda çok güzeldi. İleri zamanlarda yönetim,yaşama şekillerimizde,beslenme, barınma,evlenme,ilişki yaşama vs.. gibi konulara çok güzel değinmiş.Başımıza neler gelebilir bunları görebiliyoruz.Bana gayet gerçekçi geldi. Zaten yazım dili çok sade ve akıcı.İnsanı okurken hiç yormuyor.

3-Ayşe Kulin:Kanadı Kırık Kuşlar.

Eski hikayeler,eskiden yaşamış kişilerin hayatları ile şimdiki zamanda yaşayan kişilerin hayat çakışması. En sevdiğim anlatım en güzel anlatım. Ah ah eskiler. Ben kesin o zamanlarda yaşamalıydım.Eskilerin Almanyası. Nazilerden kaçıp gelen ve İstanbul`a yerleşen bir ailenin hayatı.

4-Azra Kohen:Aeden-Bir Dünya Hikayesi.

Azra Kohen`i düşünce yapısı ve farklılıkları ile seviyorum ve beğeniyorum.Ama kitap bana gereksiz fazla uzatılmış gibi geldi. Özellikle ilk başları çok uzundu. Bir yerden sonra beni baya sıktı. Ana fikir dünyanın ne kadar pis bir yer olduğu. Başımıza örülen çoraplar. Gıda terörü ve insan terörü denilen şeyin insanoğluna neler yaptığı....

5-Osman Balcıgil: Ela Gözlü Pars Celile.

Osman Balcıgil eseri. Çok çok güzeldi.  Genel kültür açısından çok zengin bir kitap.Bilmediğiniz şeyleri öğrendiğiniz.Bildiğiniz bilgileride pekiştirmek açısından çok zengindi.Nazım Hikmet`in annesinin hayatı....Okumak lazım.

6-Ayşe Erbulak: Cinayet Sınıfı Başkanı

Ayşe Erbulak`ın okuduğum ilk kitabıydı. Ben çok beğendim.Kısa kısa hikayelerini anlattığı kişilerin ilerleyen zamanlarda hayatlarının birbiri ile çakışması ve ortada gizlenen ve saklanmış olan cinayetlerin oluşu. Valla ohhh ne güzelde ölmüşler dediğim yaratıklar.Bence tam tatilde güneşlenirken okumalık bir kitap.Tavsiye ediyorum. Mutlaka okuyun. Diğer kitaplarını da okumayı planlıyorum.

7-Pınar Eğilmez:Uçan Tabut.

Niye bu kadar ince yaw bu  kitap diye sinirlendiğim kitaplar arasındadır çünkü hiç bitmesin istedim. Bir intihar sonrası geride kalan kişilerin hikayeleri.Güzeldi çok güzeldi...

8-Tess Gerritsen:Ateşin Dansı.

Yazarın daha öncede okuduğum kitapları vardı. Seviyorum yaşattığı farklılıkları ve hikayeleri. Hem farklı sonlar çıkıyor hemde şaşırıyorsun. Bu kitapta gerilim ve sıradışı başladı ve sonra hikaye çok değiştir. Nazi şiddeti gören insanların hikayesini ve yaşamlarını çektikleri acı ve eziyeti anlatıyor.Güzeldi..Yeni bitti.Tavsiye olunur.

Şimdilik bu kadar. Ara ara yine okuduğum kitaplardan bahsedeceğim.

Sevgiler....




MIRA DUMA STİLİ I LOVE YOU

Merhaba,

Bu kadına bayılıyorum. Her şey yakışıyor kendine. Ne giyse ne yapsa. Boyu da uzun değil. Buna rağmen her giydiğinizin yakışması için manken olmanıza gerek yok.Yani yok olduğunu görüyoruz...

Hadi incelemeye başlayalım o zaman.

Her Cuma bir sitil.












18 Ekim 2017 Çarşamba

Ranchero Meksika Restaurantı

Merhaba,

Geçen haftalarda bağdat caddesi Zara`nın hemen sokağının başında kalan mekana gittik. Meksika yemekleri var. Konsept dekor her şey gerçekten güzel.  Burritos,Quesadillas ve Taco`lar bana biraz ağır geldi. Her şeyi azar azar deneyelim derseniz porsiyonlar büyük ama hepsi insanı bayıyor.Çok fazla baharat olduğu için yemek bir yerdeN sonra ağırlaşıyor.

3 kişi 1 alkol 264 TL ödedik.Fiyatlar yüksek. Çok başarılı bulmadım ben açıkça.

Sevgiler.

17 Ekim 2017 Salı

Ne giysem ???

Merhabaaaaaaaaaaa,

Herkese kolay gelsin. Uzun zamandır yazmıyorum. Bu ara en büyük takıntım pintereste takılmak. Ne giysem diye bakınıp fikir edinmek. Milletin eklediği fotolara bakıyorumda aynı parçalardan evinde olsa da hiç bir zaman onlar gibi gözükemediğin için ekstra bir mutsuzluk oluyor. En azından benim için durum böyle. Ama  fotolara bakıyorsun hepsi fotoshoplu, acayip derecede oynanmış fotolar. Yani onlarda ham halleri ile inanın bizim gibi gözüküyordur diye düşünüp kendimi rahatlatıyorum :)

Kot t-shrt gitmiş, ama dünyanın en güzel kadını gibi duruyorlar. Valla bilemedim sorun onlarda mı bende mi?

Havalı gözükmek için neler yapmalı. Ben saçımı bile düzgün at kuyruğu yapamazken.

Şu resimdeki gibi havalı durmak çok zor değil ama herkeste aynı olmuyor demek.

Aşağıdaki at kuyruğu çok kolaymış gibi gözükse de hiç öyle değil. Heralde kuaförde yaptırmak lazım. Ancak bu efekti alırız diye düşünüyorum.


3 Mayıs 2017 Çarşamba

Yalaka İnsan Kişileri

Herkese Hi,

Yalaka ve bebek sesi ile konusan tiplere hiç tahammülüm yok. Sevgi böceği tiplerde ayrı bir sinir bozucu durum.

Bir insan nasıl 2 gün önce tanıdığı bir insanı canı gibi sevebilir yada numara çeker aklım almıyor. Çizgi lazım insanlar ile ilişkilerimiz arasında. 30 küsür yaşında ve bebek sesinle konusunca hiç bir halta benzemiyosunuz. Yalakalık ta güzel sey değil. Karakter sahibi olmak zor zanaat.

İnsanlardan soğudum. Bu ara bu moddayyım. Hiç polyanna olamıcimmm.