Translate

19 Şubat 2017 Pazar

En Son Aldıklarım

Merhaba İyi pazarlar,

Gecen hafta aldıklarımı paylaşmak istedim sizlerle.Yüz, güzellik ve saç ürünüde var içlerinde.

Yüz yıkama ürünüm yoktu ve ben köpük olanları seviyorum.Çok temiz ve fresh hissediyorum kendimi 13 TL'ye Nıveanın yüz yıkama köpüğünü aldım.

Daha öncedende doa kozmetikten alışveriş yapıyorudum. Ürünleri beni tatmin ediyor. Yaşlanma karşıtı ve vitamin serum aldım. Gramajları çok az ama fiyat performans olarak ben memnunum. Fiytlarda uygun, internetten kendi sitelerinden alıyorum.Ürünleri tavsiye ediyorum.

Amway koltuk altı roll-on'u sanırım 5 senedir kullanıyorum. Ben böyle basarılı bir ürün görmedim. Islaklık ter kokusuda neymiş. Ben ki yazın koltuk altım çok ıslanırdı bunu kullandığım günden itibaren çok mesudum. Hiç bir sorunum kalmadı.Bu ürünü şiddetle tavsiye ederim. Fiyatıda çok uygun. En son 18TL idi. Uzun süre gidiyor. Alırken yedekleyerek almanız en mantıklısı olur.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder