Translate

22 Şubat 2018 Perşembe

Saç dökülmesine doğal çözüm

Hello,

Saç dökülmesi tam bir kabus. 😐😑Çok şükür yerine yenisi geliyor ama özellikle banyo sonrası tararken ve sonra kurularken çok fazla dökülüyor saçlarım.💔

Bugüne kadar yaptığım hiç bir şey fayda etmedi. Denemelerim oldu ama maske yapmakla çok uğraşamadığım için yani devamı gelmediği için sonuç almakta sıkıntı yaşadım. Pratik çözüm ararken instagram hesaplarının birinde gördüm.

ASPİRİN💓💓💓💓

Evet o güzelliğin adı aspirin idi.💋 Yapımı ve uygulaması çok kolay. Ben sağdan soldan yaptığım araştırmalar sonucu kendimce bir uygulama şekli çıkarttım ortaya. Şöyle ki;

Kullandığınız her hangi bir şampuana markası vs.. hiç farketmez için 10 adet aspirini ezip toz haline getirdikten sonra şampuanınızın içine karıştırın👩👀. Şu an benim banyo sonrası saç dökülmem minimumda.👏 Umarım böyle devam eder. Pratik ve uygulaması çok kolay. Durulamada da sıkıntı çıkmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder