Translate

17 Ekim 2017 Salı

Ne giysem ???

Merhabaaaaaaaaaaa,

Herkese kolay gelsin. Uzun zamandır yazmıyorum. Bu ara en büyük takıntım pintereste takılmak. Ne giysem diye bakınıp fikir edinmek. Milletin eklediği fotolara bakıyorumda aynı parçalardan evinde olsa da hiç bir zaman onlar gibi gözükemediğin için ekstra bir mutsuzluk oluyor. En azından benim için durum böyle. Ama  fotolara bakıyorsun hepsi fotoshoplu, acayip derecede oynanmış fotolar. Yani onlarda ham halleri ile inanın bizim gibi gözüküyordur diye düşünüp kendimi rahatlatıyorum :)

Kot t-shrt gitmiş, ama dünyanın en güzel kadını gibi duruyorlar. Valla bilemedim sorun onlarda mı bende mi?

Havalı gözükmek için neler yapmalı. Ben saçımı bile düzgün at kuyruğu yapamazken.

Şu resimdeki gibi havalı durmak çok zor değil ama herkeste aynı olmuyor demek.

Aşağıdaki at kuyruğu çok kolaymış gibi gözükse de hiç öyle değil. Heralde kuaförde yaptırmak lazım. Ancak bu efekti alırız diye düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder