Translate

27 Kasım 2015 Cuma

BB KREM DOSYASI

Merhabalar,


Evet bence benim gibi çok fazla makyaj ürünü kullanmadan pratik makyaj yaparak ve fazla vakit kaybetmek istemeyen insanlara göre BB Krem çok önemli bir detay diye düşünüyorum.


Bugüne kadar piyasada ne kadar BB krem varsa hepsini denedim. Garnier,OLay,Loreal.


Garnier cildimin rengine uyum sağlamadı ve aşırı derecede T bölgemde yağlanma yaptı. Yenilenen tüpü yağlanma yapmadı ama renk konusunda hiç içime sinmedi. Olay`in kremi ise açık tonu bende yok gibi oldu. Yine bir satıcı arkadaşın yanlış yönlendirmesi üzerine size koyu tonu çok koyu olur dedi. Testerıda olmadığı için hadi alıyım bari dedim ve gümmmmmm. Ki ben buğday tenli biriyim. Sen kendi sesini dinlesene kardeşim. Olayin açık tonu bembeyaz tenli insanlara göre. Aldım 1 kere kullandım ve açık tenli birine verrim artık. Allahtan pahalı değildi.20 TL`ye almıştım.


Bana, cilt tipime ve rengime en uygun olan BB Krem Loreal oldu. Orta ton galiba onda da 2 renk seçeneği var. Gerçekten bundan sonra hep onu kullanacağım gibi gözüküyor. Bence uyum ve renk açısından en başarılı BB krem o. Hiç bir silvilce sorunu yaşatmadı,yağlanma sorunuda hiç olmadı.


Pure Beauty`nin BB Kremini de çok öneriyorlar. Fakat onunda sadece tek rengi var. Oda açık renk. O yüzden cesaret edip almadım. Muhtemelen bana çok açık kalacaktır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder