Translate

27 Kasım 2015 Cuma

Her Cuma Bir Stil

Evet Cuma günü, ne güzel bir gün bugünde hava ılık. Yer yer yağış var ama güneş kendini gösteriyor. Ilık bir kasım günü.


Bugün bu sene neler moda, neler giyiyoruz onlardan bahsetmek istiyorum.


Benim 4 senedir vazgeçilmezim ve herşey ile uyum sağlayan Parkalar.


Ben H&M İstinye Parktan aldım en son parkamı. 149 TL olanlardan aldım. Çok çeşit var. Fiyatları Zara,Mango onlara oranla çok daha uygun fiyatlar. Benim aldığım modelin kalıpları çok dardı ben kendime 38 Beden aldım ama 40 bile olurdu. Kalıpları cidden dar ama kaliteli bir ürün fiyatına göre.


Kaz ayağı desen çok moda. Kazak, gömlek ve pantolonlarda. Bir tane bir şey almalı.



Birde kot gömlekler her zamanın pir parçası. İncesi kalını, Koyu ve açık rengi farketmiyor ama kurtarıcı olduklarını düşünüyorum. Herkesin dolabında en az 2 tane kot gömlek olmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder