Translate

27 Kasım 2015 Cuma

En Son Satın Alınanlar

Merhaba,


Uzun aradan sonra yeni bir yazı yazıyorum.


3 aydır kullanmaya başladığım iki ürün var. Bu ürünlerden memnun kaldığımı söyleyebilirim.
İnternet üzerinden satın aldım. http://doakimya.com/ üzerinden aşağıdaki iki ürüne sahip oldum.


Bir tanesi C vitamini yağ. 10 TL, diğer ürün ise Hyaluronic Acid %2 onunda fiyatı 20 TL idi.
Yaklaşık üç aydır kullanıyorum. Cildimi canlandırma konusunda iki üründe fena değil. Ama kırışıklık ve ince çizgiler üzerinde henüz bir etkisini görmedim. Zaten hiç bir krem veya yağın böyle etkileri olduğunu düşünmüyorum artık. Ben iki ürünüde arka arkaya elimde ısıttıktan sonra tampon hareketler ile yüzüme ve bazende dekolte bölgesine uyguluyorum.Ama canlılık ve parklaklık olarak fena ürünler değiller. Alınabilir. Fiyat bakımından da uygun bence.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder