Translate

8 Eylül 2016 Perşembe

Diyet mi? Sağlıklı Beslenmek mi?

Evetttttttttttt,


Müthiş derinliği olan bir konu bence bu. Bence sağlıklı beslenmek. Ama önceleri bu sağlıklı beslenmeye herkes gibi bende diyet diyordum. Nayır bu yaptığım olsa olsa sağlıklı beslenme olabilir.


50 kilo olarak evlendim ve 3 sene içinde 63 kilo olmuştum. Dedim ne oluyor kendine bir dur de. İştah açık, mide kocaman olmuş doymak bilmiyor. Sabahları nerdeyse yarım tost yiyordum, geceleri buzdolabının onünden ayrılmaz oldum ve en çok kilo aldıran şeylerden biri gece atıştırmak. Spor salonu insanı hiç değilim. Tek yapabileceğim şey yürüyüş yapmak. Yapabilrsem bir tek onu yapıyorum. Ama tembel , miskin biride hiç bir zaman olmadım.


Giydiğim hiç bir şey olmaz oldu, yakışmaz oldu.
Sonra dedim en iyi şeyi kendim için yine ben bilirim. Diyetisyene vs gitmeden bu işi çözücem dedim. İphone`da bir app keşfettim. İsmi FIT WELL. Hergün ne yediğiniz yazıyorsunuz, size kalori hesabı yapıyor, su içmenizi sıkı sık hatırlatıyor. Önce üye oluyorsunuz tabii boy kilo güncel yaş bilgilerini giriyorsunuz. Size günlük almanız kaloriyi söylüyor. Çok fazla kaloriye takılmamak lazım. Yani önemli olan sağlıklı kalori alıyor olmanız . Salatalıkta da kalori var neticede. Bilmiyorum bu program benim tam 6 kilo vermeme neden oldu. İlk başta su içme alışkanlığını edindim. Artık 2,5 lt su içiyorum. Çay , kahve tükettiğimden dolayı 1 günde en fazla 5 bardak su içerdim ben. Yürüyüş yapmayı sevmeme rağmen hem iş hem ev olmuyor maalesef. O konuda azimsiz çıktım. Yürüsem çok daha başarılı olacak bu iş ama....


Sabahları ekmeksiz kahvaltı ediyorum,domates salatalık, yumurta yeşillik,zeytin peynir yiyorum. Öğlenleri iş yerinde salata çorba sebeze,tavuk , et ne olursa onları yiyorum. Asla ekmek yok. Canım isterse 2 kaşık makarna, pilav arada yiyorum. Akşam dahada ufalttım yediklerimi ve gece atıştırmaları asla yok. Midem çok rahat. Şişkin değilim. Uzun zamandır bu şekilde sıkılmadan devam ediyorum. Hafta sonları canım birşey çekerse yiyorum. Akşamları ufak dondurma yiyorum:) Malum yaz. İnsanın canı çekiyor.


Hedefim 4 kilo daha vermek. Az kaldı. Ben ters bir tipim kesin kışın yürüyüşlere başlarım ve ben nedense kışın daha çok kilo veriyorum.Bu arada çay ve kahvelerde şeker no.


Önemli olan sağlık. Herkse hafif günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder