Translate

9 Eylül 2016 Cuma

Kremalı Tavuk

Merhaba,


Ben çalışan biriyim. Akşamlarıda evde yemek olması bizim için önemli. Dışarda yemek yemeği sevmiyoruz. Evde akşam yemek olmalı.


Her akşam evde yemeğim olur. Kolay ve pratik yemekleri yapmayı seviyorum. Düdüklü tencere aşığıyım. Öyle uzun uzudayı yazılan yapılan ve tarif edilen şeylere asla bakmam.


Bu akşam kalça tavuktan yaptığım lezzetli ve pratik yemeğim Kremalı tavuk. Marketten aldığım kalça tavukları kuşbaşı doğruyorum. Temizliyorum. Sonra tencereye zeytinyağını ekliyorum biraz kızınca temizlenmiş tavukları atıyorum tavukların rengi dönünce kremayı ekliyorum. Bir paket sıvı krema sek markasını tercih ediyorum. Biraz çekmeye başlayınca tavuklar kremayı 2 diş sarımsak rendeliyorum, pul biber, kuru nane kekik ne tarz baharatlar seviyorsanız ekleyebilirsiniz. Soya sosu olabilir. Körü baharatınıda akleyebilirsiniz damak zevkinize kalmış bir şey. 15 dk falan yüksek ataşte pişiriyorum. Ara ara kontrol edersiniz. Bu kadar. Yanına pilav yakışıyor. Yada  fırın patates ile servis edebilirsiniz. Hem çabuk, hem leziz.


İşte bu kadar. Sevenler yapsın. Pişman olmazsınız. Çok ağdalı anlatımları sevmiyorum. Kısa ve öz hayat kısa.


Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder