Translate

8 Eylül 2016 Perşembe

Kitap Önerileri

Merhaba,


Malum önümüzde uzun bir bayram tatili var. Kitapsız olmaz diye düşünüyorum Ben kitap yurdu`ndan temin ediyorum alacağım kitapları. Hem diğer mağazalara göre 5 TL falan daha ucuz oluyor hemde ertesi gün elime geçiyor. Hızlı ve güvenilir bir site.


Tesadüfen sitede gezerken Halüsilasyon isminde bir kitap merakımı çekti. Kitabı satın aldım. Okumak için bayramı bekliyorum. Yorumlar gerçekten ilginç bir kitap olduğu yönünde. Psikolojik gerilim tarzı kitapları severim ve bir solukta okurum. Bir tane kitap aldığıma çok pişman oldum çünkü ben çok hızlı kitap okuyorum. Kesin bayramın 3. günü bu kitap biter.


Kitap yurdu sitesinin adresi aşağıda. Alışverişlerinizde tercih edeceğinizi umuyorum. Pişman olmazsınız.


http://www.kitapyurdu.com/index.php?route=product/search&filter_name=hal%C3%BCsilasyon




Bol okumalı, stresten uzak, kafa dağıtmacalı , bol sağlık dolu bayramlar dilerim.


Çok gezen mi çok okuyan mı bilir?


Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder