Translate

26 Aralık 2013 Perşembe

AVON cicilerim geldiiiii

Merhabalar, Avon temsilcisi olan bir arkadaşımdan sipariş vermiştim.Şimdi geldiler. Şampuan, mascara, body lotion ve göz farı fırçam geldi.Şampuanlarını çok seviyorum gerçekten benim saçlarım çok dökülüyor zaman zaman özellikle mevsim geçişlerinde. Bir çok ürün denedim ama yine döndüm dolaştım Avon'u tercih ettim. Gerçekten ne zaman Avon'un şampuanlarından kullanmaya başlasam saçlarım hem duş esnasında ve sonrasında çok az dökülüyor.Artık vazgeçilmezlerim. Değişik şampuanlarını denedim her siparişimde ve hepsi benim saçıma çok iyi geliyor.Birde böyle kampanya zamanları büyük boylarını 5 TL gibi bir fiyata alıncada tadından yenmiyor. Evde stoklarım var. Ucuz buldukça almaya çalışıyorum.
Body lotion ilk kez aldım. ürünün kokusu ve emilimi çok çok iyi. Kokusuna bayıldım kırmızı meyveli şeyleri zaten oldum olası çok severim.Ve tenim hemen kremi emdi anında. Bayıldım. Mascarasını uzun zamandır alıyorum buda stokladığım bir ürün, kampanyalı ve ucuzlamış görünce onuda kaptım. Birde göz farı fırçası stokladım. Onun yazısını daha önce yazdığım için resim eklemedim.Avon göz farı fırçası başlığı altında incelemeiştim ürünü.Bütün hepsine 23 TL verdim temsilci fiyatından.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder