Translate

24 Ekim 2016 Pazartesi

Elimin Altında Duranlar

Herkese Hi;


Bugün  her zaman elimin altında duran ve memnun olduğum ürünlerden bahsedeceğim,


Öncelikle bepanthol onarıcı bakım kremi,


Bu onarıcı olanı yağlı yani su bazlı değil. Ama banyo sonrası aşırı kuruyan yüzüme bunu uygulamak özellikle kış aylarında bana iyi geliyor. Bunu sürüp yatıyorum. Sabah cildim serum kullanmışım gibi parlıyor. Su bazlı olanıda kullanıyorum ama bu aralar elim buna daha çok gidiyor.Devamlı zam geliyor ürünü ne zaman almak için ezcaneye gitsem 1 yada 2 TL zamlanmış oluyor. En son 16,50 TL`ye aldım.


Diğer ürünüm ise, acıbadem sütü. Makyaj yapsamda yapmasamda her gün bununla yüzümü siliyorum. Yani son zamanlarda bu böyle. Yüzüm parlamaya başladı. Zaten bu ürünü bilmeyen ve kullanmayan yoktur. 10-15 TL arası bir fiyatı var amaindirimde daha ucuza bulabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder