Translate

22 Ekim 2016 Cumartesi

Water Garden Avm

Bugün Hande Yener konseriyle hayata gecen Ataşehirde ki avm. Gezdim gördüm ve test ettim. Yazın ve güzel havalarda çok başarılı bir yer olacak kesinlikle. Restaurantlar tam açık değildi. Ama yeterince yemek yeri mevcut herkes kendine uygun bir yer bulur aç kalmazsınız yani😊

Ayrıca Kİko mağazısıda var. Bu önemli bir bilgi😊

Her saat başı güzel hareketli müzikler eşliğinde suyun ve ateşin dansı var. Zevkli ve eğlenceli bence. İnsanın kalkıp dans edesi gelmiyor değil. 

Simit sarayında çay içmeyin çok başarısızdı maalesef. Alt tarafı çay ne kadar zor olabilir ki değil mi?

Nostalji sokağı çok cici veee İmam Çagdaş havuç dilim baklavacısı var ben inanamadım görünce. Çocuklar için çok daha başarılı onlar keyifli vakit geçirecekler kesin.

Şimdiden iyi gezmeler, gidin görün gezin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder