Translate

3 Ekim 2016 Pazartesi

Yaz sonu indirimi

Merhaba,


3 gün önce Penti`nin internet sitesinden alışveriş yaptım. İki tane plaj terliği  aldım. Yaklaşık 20 gün önce mağazısında görüp indirimli hali 30 TL olan terlikleri 15 TL`ye görünce kaçırmadım. 2 adet terliği 30 TL `ye almış oldum.


Çok hızlı şekilde kargo yaptılar. Bilgi mailleri çok hızlı mail adresime düştü. Çok başarılılar kargo konusunda bence. Bikini ve plaj kıyafetleride indirimdeydi ama ihtiyacım olmadığı için almadım. Güvenerek interten sitesinden alışveriş yapabilirsiniz. Ben bankamatik kartıyla alışveriş yaptım. Kredi kartı zorunluluğuda yok. Bu açıdanda gayet başarılı bence. Bazen kredi kartı kullanmak istemiyorsunuz ama mecbur kalıyorsunuz. Birde kredi kartı kullanırken sanki bedava alıyormuş hissine kapılıyor insan. Özellikle indirim zamanları. Bankamatik kartıyla nakit olarak alışveriş yapmış olduğunuzdan öteki aya sarkan bir ödemede çıkmıyor karşınıza :)


Terliklerin resimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder