Translate

17 Ekim 2016 Pazartesi

Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Göz Altı Kapatıcısı

Merhaba,


Maybelline bu ürünü nihayet TR`ye geldi. Ve watsonslardan edinebilirsiniz. Ben bu hafta sonu aldım . Watsons kartı olanlara indirim vardı. Yanlış hatırlamıyorsam 29 TL`ye geldi. Çok emin değilim çünkü başka ürünlerde aldım. İndirimlerde stoklanması gereken bir ürün. Ürüne bayıldım öpesim geldi. Çok beyaz tenli olmadığım için nude tonunu aldım. Muhteşem ötesi bence, yumuşacık, hafif ve kesinlikle çizgilere dolmuyor. İnsanı durduk yere olduğundan yaşlı göstermiyor. Mimik çizgilerine dolan ürünlerden nefret ediyorum.


Kapatıcı diye alıyorsun, nerende hata varsa ürün oralara doluyor ve seni daha yaşlı yorgun gösteriyor. Bu ürünlerden kaçınmak lazım.


Bu ürünü yurtdışından getiren satan hesaplar için üzüldüm valla. 100 TL`ye bile satan hesaplar görmüştüm yok artık demiştim. Neyse ürün artık TR`de nihayet rahata erebiliriz.


Sevgiler herkese iyi haftalar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder