Translate

17 Ekim 2016 Pazartesi

Kavacık Bayramoğlu Döner

Merhaba,


Bizim uzun zamandır severek gittiğimiz bayramoğlu dönerden bahsetmek istiyorum, döner seven bir sürü kişide biliyordur burayı ama ben anlatmadan edemeyeceğim.


Artık bilindik yerlerde bile döner yerine saman yiyoruz bence. Sert bir et, bol ıvır zıvırla bize kakalamaya çalışıp birde yüksek fiyatla satmaya başladılar. Eskiden Saray Muhallebicisinde döner yerdik artık oranında suyu çıktı. Hatta bağdat caddesinde Barış büfede nede lezzetliydi ben çocukken hep orada yerdik dönerimizi. Ama orasıda artık saman satıyor bence.Dönerden başka herşeye benziyor ben hiç memnun kalmıyorum ve artık asla oralarda  döner yemiyorum.


Bayramoğlu döner muhteşem bir yer. Aşırı kalabalık içerde deli gibi bir uğultu var ama lezzetli bir şeyler yediğiniz için sizi rahatsız etmiyor. Servis aşırı hızlı, güzel bir teknikleri var. İlk masaya oturduğunuz andan itibaren zaten salata , turşu , soğan ve patates kızartması masaya geliyor ve hemen siparişinizi verebiliyorsunuz. Dönerler lavaşlarla  beraber geliyor, ve ara ara sıcak lavaşları masaya bırakıyorlar. Ayrıca havuç dilimi baklavasıda güzel tavsiye ederim. Sütlacta var ama ben sevmediğim için hiç tadına bakmadım. Sütlaç severler için önerilebilir gibi gözüküyor.


Fiyatlarda bence makul biz hep kalabalık gittiğimiz için genelde bildiğim kadarıyla örnek vermek gerekirse en son ödediğimiz hesap şu şekildeydi;5 kişilik 6 porsiyon döner , 3 adet baklava 5 ayran 165 TL ödedik.


Mutlaka deneyin bana teşekkür edeceksiniz.


Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder