Translate

2 Aralık 2013 Pazartesi

Babe Cilt Yüz Temizleme Suyu 250ml

Merhabalar,

Babe yüz temizleme suyu hakkında yazacağım bugün.Ürünü bir eczaneden satın aldım. Eczanede yüz testi yapılıyordu, ve banada yaptılar. Yüzümün derinlemesine temizliğini yapamadığımı söylediler. Artık ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum, kendilerine güvenerek tanıttıkları ürünü dinledim ve Babe ürününü almaya karar verdim. Çünkü benimde özel olarak bir temizleme suyum kalmamıştı. Yoksa alışveriş konusunda pek gaza gelmem :)

Yaklaşık iki aydır ürünü sabah ve akşam kullanıyorum ve temizliğinden memnun kaldım diyebilirim. En güzel özelliği sonrasında suya ihtiyacınız olmaması.Göz makyajımı çok rahat çıkartabiliyorum o konuda kendisinden çok memnunum.Ürün tanıtımından dolayı indirimdeydi ben 35 TL gibi bir fiyata aldım diye hatırlıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder