Translate

11 Aralık 2013 Çarşamba

Nişan Makyajım

Merhabalar,

Bugün sizlere nişan makyajımdan bahsedeceğim. Ben sadece biraz buğulu biraz koyu , dumanlı bakışlar istemiştim ama makyöz arkadaş göz kapaklarımı çok beğendiğinden biraz fazla boyamış olabilir ben beğendim yapılan makyajı ama biraz daha az olsaydı daha iyi olabilirdi.

Today we'll talk about my engagement makeup. I'm just a little bit misty dark, smoky make-up artist friend but I wanted to look like my eyelids are too much paint may be a little makeup done, I like it, but could have been better if it was a little less.

Ben anadolu yakasında Erenköyde oturuyorum. Sayanora kuaförde yaptırmıştım hem nişan hemde gelin makyajımı ve saçımı. Kuaförü çok beğeniyorum güzel işler çıkarıyorlar en azından anlattığın şeye yakın işler yapıyorlar.

I'm sitting in the Erenköy Anatolian side. SaYaNoRa at the salon I made a point in both the engagement and my makeup and my hair. They're doing great work.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder