Translate

2 Aralık 2013 Pazartesi

The Balm concealer anticernes

Gratis'ten aldığım ikinci üründe The Balm concealer anticernes.Göz altı kapatıcısı. Bu ürünü deneyebilmiştim. ordada hoşuma gitmişti.İki gündür de kullanıyorum sevdim. Parmaklarımla sürüyorum. Krem formunda bir ürün.Benim aldığım renk medium. açık tonunu hiç denemedim bile, benim ten rengim buğday. O yüzden bana uygun medium. Çizgilere dolmuyor, ben bu ürünü sevdim. İçinden ürünün minicik bir süngeri çıkıyor, ama kullanışlı değil ben sevmedim.İlk sürdüğünüz andan itibaren zaten yüzünüze bir aydınlanma geliyor.,İndirim vardı üründe 21 tl'den yanlış hatırlamıyorsam 11 tl gibi bir rakama inmişti. Zaten bende internette gratiste the balm'ın ürünlerinde indirim olduğunu bildiğim için uğradım.Daha önce bu markanın hiç bir ürününü kullanmadım.Bundan sonra almayı düşündüğüm ürün allık olacak gibi gözüküyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder