Translate

1 Aralık 2013 Pazar

Maybelline One By One Volume Express Mascara

Merhabalar, yine bir pazartesi yine sendrom:( havalarda iyice soğudu karanlık ve yağışlı günler.....Ama sağlık ve huzur yanımızda olsunda gerisi önemli değil.

Cuma günü gratis alışverişi yaptım. Avonun mascaralarını kullanıyordum. Bittiler ve ben gratiste mascara arayışına girdim.Zaten mağazanın kapanmasına 15 dakika vardı biraz aceleye geldi. Görevli arkadaş Maybelline One By One Volume Express Mascara'yi çok övünce alıyım bari oldum, tester'ı yoktu denemeden almış oldum. Kirpiklerim uzun değil uzun görünmesini istiyorum deyince arkadaşta bana bu ürünü önerdi onunda suçu değil. Evet evde denedim uzun gözüküyor fakat kirpiklerimi birbirine çok yapıştırdı. Ben o yapışık görüntüyü pek sevmiyorum. Resimlerini çekip paylaşıcam. Mascarayı 15 tl'ye aldım.Çok sevmedim ürünü ama bir kaç daha denemeyi dşünüyorum belki fikrim değişir. Ama ürünü denemeden almayın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder