Translate

5 Aralık 2013 Perşembe

Bio Oil

Merhabalar,

Bugün 3 ay önce aldığım fakat daha yeni ürünü açıp kullanmaya başladığım Bio Oil'den bahsedeceğim.Ürün Amerika'da çok övülen bir ürünmüş, internnetten araştırdığım kadarıyla. Özellikle hamilelik sonrası çatlaklar için kullanılıyormuş ama daha bir çok şeye faydası olduğunu duyduğum için merak edip aldım. Palladium AVM'de en katta e bebek mağazası var ben ordan almıştım.25 tl'di fiyatı. Watsons ve Gratislerde de var.Fiyatları aynı.Şu anda çok yeni kullandığım için tavsiye edebileceğim bir özelliğini göremedim haliyle.Benim bacaklarım çok kurudur. İki gündür tüm bacak bölgeme uyguluyorum, nemlendirici etkisinden memnun kaldım diyebilirim :) Nemsiz ciltlere iyi geliyormuş. Çok kuru bölgeleri nemlendiren ürün bulmak gerçekten çok zor. Sürdüğünüz an sadece etki gösteren kremlerden sıkıntı gelmişti. Bio Oil şu an için öyle değil. Gün boyu nemini koruyor. Her ne kadar yaşlanma etkilerine iyi geliyor olsada yağlı bir ürün olduğu için yüzüme sürmeye cesaret edemedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder