Translate

19 Mart 2013 Salı

At Kestanesi Kremi

Evet, bugünde sizleri at kestanesi göz kremi ile tanıştırmayı bir borç bilirm. Ben genelde yüzüme ve vücuduma kullandığım kremlerde bitkisel olanları  ve hayvanlar üzerinde test yapmamış olan ürünleri alıyorum. Hem sağlıklı hemde kullanabilir ve mantıklı geliyorlar. Başka canlıya zarar vererek yapılmış testlerden bana ne fayda gelir diye düşünüyorum. Bu kremi ben Gizem Özdilli'den duydum. İnternette ve tv programlarında devamlı dile getiriyordu. AAAA dedim benim neyim eksik bende gidip alayım,neymiş bir fikir sahibi olayım. Neyse yine benim aktara gittim( bitki dünyası-kazasker ) aldım geldim. Kullanmaya başladım. Benim göz altlarımda öyle koyu halkalar falan yok açıkçası, genelde koyu renkler için daha çok tercih ediliyormuş. Rengi aydınlatma ve ince çizgileri tedavi amaçlı. Bende ince çizgilerim için kullanırım dedim ve hemen kremi kaptım. Fiyatı 35 TL. Yanlış hatırlamıyorsam da 30 ml. Ama bu tarz kremleri bulamaç gibi kullanmıyoruz, mercimek büyüklüğü gerçekten yetiyor. Rahat 6 ay gidiyor. 3 haftadan sonra bende etkisini göstermeye başladım. Hani dedimya bende öyle koyu renk falan yok diye. Meğer varmışta benim haberim yokmuş. Göz altlarım bir aydınlandı. Dedim bu ışıltı ne ? Resmen parıldadım yüzüme nur inmiş gibi gezinmeye başlayınca ohhhhh dedim hayat ne güzel :) İnce çizgilerim yok oldu mu? Tabiki hayır ama uzun süre kullanmaya karar verdiğim bir ürün. Bakalım ilerleyen zamanlarda çizgilerede bir faydası olacak mı? Çizgileri doldursa yeter bana , çizgilerim daha incecik ama insan kendinde gördükçe minnacıkta olsa o çizgileri istemiyor..... Gençlik güzel şey tabii.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder