Translate

22 Mart 2013 Cuma

BB KREM

BB Krem, benim hayatıma yaklaşık bir sene önce girdi. Garnier'in bb kremini kullanıyorum ve karma ciltliyim. Şiddetle karma ciltlilere öneriyorum bu muhteşem ürünü. Fondöten kullanmaktan nefret ediyorum ve bu ürün tam bana göre. Bayıla bayıla kullandığım ve heralde asla vazgeçmeyeceğim bir ürün. Bir ara  maybelline'nin bb kremi alıp kullanmak istedim. Sadece meraktan pek beğenmedim, yada benim cilt tipime uygun gelmedi bilmiyorum ama Garnier muhteşem. İlk önce bu resimdekini aldım. Bir tek bu ürün vardı çünkü. Bitip tekrar yenilemek istediğimde daha uzun ve ince tüp olanların çıktığını ve t bölgesi yağlı olanların bunu kullanması gerektiğini söyledi satış temsilcisi. Gerçektende cildimde biraz yağlanma olmuştu.
Şimdi daha memnunum açıkçası. O yüzden sizlerde ürünü alırken satış temsilcisine danışın. Fiyatlarda gayet makul. 15 tl yada 20 tl gibi bir rakamı var. Mutlaka edinin derim. Uuzun süre cildinizde kalıyor. Üstüne pudra da sürebilirsiniz. Allık ne isterseniz. Hem güneştende koruyucu, sadece nemlendirici yerinede kullanabileceğiniz bir ürün. İsterseniz kullandığınız nemlendiricinin üstünede sürebilirsiniz.Sizin arzunuza kalmış bir şey. Ben sabah kalkınca yüzümü yıkayıp, temizledikten sonra bb kremi sürüyorum sadece. Bana yeterli oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder