Translate

29 Mart 2013 Cuma

Gelin Saçları

Gelin saçı en önemli mevzulardan, ben mayıs ayında evleneceğim ama henüz ne yapmak istediğime karar vermiş değilim. En önemli kriter bence bir insanın yüzüne gidecek modeli bulmak. Birinden görüp ben böyle istiyorum demek kadar anlamsız birşey yok, ve istediğiniz modeli kuaföre götürdüğünüzde size yakışmayacağını söyleyen biri olması lazım. Herkesin yüzü, şekli ve ifadesi farklı. Zaten o resimlerde görüp beğendiğimiz modellerin her yeri fotoshoplu. Kusursuz gibi bize empoze ediliyor. Benim fikrim açık sözlü bir kuaför olması  ve daha önce gittiğiniz yada kendisinden bahseldiğini duyduğunuz ve işinin ehli bir kuaför. Çok pahalı bir yere gitmek şart değil elbette ama mahalle kuaförüylede bu işi olmaz diyenlerdenim. En özel gün ve herkesin gözü sizde olacak. Düğünde yada nikahta ay gelinliğine bak, ay saçına bak falan gibi dedikodular bolca döner.Bunları umursamamak lazım elbette ama herkesin gözü benim üstümde olacak, bir prenses olacağım havasındanda uzak olmak gerekir. Makyaj içinde aynı şeyleri düşünüyorum. Gelin dediğin mavi, pembe koyu renk farlar sürmez. Hatta kırmızı oje ve tonları bile sürmemeli.Şeftali tonlarında makyaj olmalı.Uçuk tonlar.Hafif pembe yanaklar falan.Doğallık en güzeli.

Bu aşağıdaki modeller bence çok güzel, sade ve hoş.Umarım herkese biraz fikir vermiş olabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder