Translate

26 Mart 2013 Salı

Veeeeee evet dün english home'dan perde siparişimi verdim. Büyük bir merakla perdelerimin bitip teslim edilmesini bekliyorum. 15 gün sonra teslim ediliyormuş.Teslim etmeden önce cep telefonuna sms gönderiyorlarmış ve satın aldığınız mağazaya gidip ürününüzü teslim alabiliyormuşuz. Ben kozzy avm'deki english home'dan sipariş verdim. Müşteri temsilcisi baya alakadar oldu ve benim bile aklıma gelmemiş soruları sorarak beni doğru yönlendirdiği için teşekkürü kendilerine borç bilirim:)

Perdelerimi teslim alınca memnuniyetimi daha detaylı anlatırım. Bu arada tüller kesinlikle ütü istemiyormuş. Dipnot olarak bunuda eklemek istedim.Yatak odam için verdiğim sipariş için yaklaşık 300 TL ödedim. Tabi ölçü ve istediğiniz pileye göre bu fiyat artar yada azalabilir. Fonlarıda ister tamamen fon isterseniz de güneşlik olarak kullanabiliyorsunuz.

Fon olarak kullanıcaksanız bunu belirtin yani sadece süs amaçlı ise, tül ölçüsüne göre yardımcı oluyorlar. 1,00  metrelik bir tüle fon olarak kullanılacaksa  60 cm fon kullanıyorlar. Ama ben fonu güneşlik olarak kullanıcam derseniz tül ölçüsünde yaptırmanız gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder