Translate

29 Mart 2013 Cuma

SEMT PAZARLARI

Evet, bugün cuma ve yarın cumartesi.

En sevdiğim gün, havada güzel olunca tadından yenmez:) Ben anadolu yakasında oturuyorum. Erenköy, bir perşembe pazarı birde kozyatağında kuruluan cumartesi pazarları favorim. Ama çalıştığım için perşembe pazarları benim için artık ulaşılmaz oldu.Bu yüzden 1-2 kere sadece pazara gitmek için iznimden de kullandığım olmuştur. Perşembe pazarını tek geçerim.Pazarlara bakmadan mağazadan birşey almıyorum. Gerçekten herşey var ve en alası. Bir kaç tezgah zaten nerdeyse sezonun mallarını satıyor. Çoğunun etiketi üstünde.Topshop mu desem, zara mı, mng,bershka valla ne ararsanız var.

Bu haftasonu cumartesi pazarı beni bekler diyerek sabahın köründe gitmeyi planlıyorum.Özellikle ingiltereye gidenler bilirler, primark diye bir mağaza var hemen her yerde var. Ve gereçekten fiyatlar çok uygun tabiki bütün ürünleri kaliteli değil, ama penye, elbise, eşarp, çorap, bere ve eldiven hatta takıları çok güzel. Burada üretildiği için pazarlarda bu markanın ürünlerini bulmak çok kolay. Next'te öyle bir marka ve kalitelidir. Onunda malları çoğunlukla pazarlarımızda ihraç fazlası olarak tezgahlarda kendisine yer etmiştir.

Cumartesi-Kozyatağı Adres: Optimum alışveriş merkezinin sol karşısında.

Perşembe-Erenköy Adres: Minibüs caddesi üzereinde diyar tatlıcısının köşesinde.Zaten trafikten anlaşılıyor pazar kurulduğu.

Herkese iyi alışverişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder