Translate

13 Mart 2013 Çarşamba

Kiehl's Ürünleri

Bundan iki hafta önce Kiehl's ile tanıştım. Birçok yerde okuyor, duyuyor ve görüyordum. Beni çeken en önemli nokta hayvanlar üzerinde test yapmaması oldu. Herkes ürünlerin müthiş olduğundan bahsediyor. Bende ürünün etkilerini kullandıkça göreceğim. Ben Erenköydeki mağazasından alışveriş yaptım.Genelde mağaza yetkilelerinin çok ilgili olduğundan bahsedilmiş, ama ben öyle bir ilgi alaka gördüğümü söyleyemeyeceğim. Alacağım ürünleri baya araştırdım için sadece yetkililere bir kaç soru sorabildim o kadar. Bu markanın birde şu güzelliği var ürünler bitince kutularını, vs ürünü ne içinde aldıysanız bitmiş halini götürüyorsunuz, indirim veya tester gibi şeyler veriliyormuş.Bunu yurtdışındaki bütün markalar yapıyor hemen hemen. Body shop falan, ama Türkiye'de hepsi yapıyor mu emin değilim? Ayrıca Kiehl's ürünü aldınız ve kullanmaya başladınız diyelim ve alerjik birşey oluştuğunu farkettiniz. Hemen fişi ile beraber gidip ürünü teslim edip, paranızı iade alabiliyorsunuz. Fişi sakın atmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder